search

معرفی

ایسوس لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HC-F15-153050

  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت
  • نوع حافظه: SSD
  • مقدار RAM: 8 گیگابایت
  • نوع حافظه RAM: DDR۴
  • سازنده پردازنده: Intel
  • سری پردازنده: Core i5

ناموجود

این کالا موجود نیست اما اگر زنگوله رو بزنید به محض موجود شدن، به شما خبر می دهیم

ناموجود

     
قوانین و مقرراتروش های ارسالبازگشت درصورت عدم بازگشایی

بررسی تخصصی

با لپ تاپ قدرتمند و مستحکم، همیشه در اوج باشید

سری TUF Gaming لپ تاپ‌های ایسوس، نسل قدرتمندی از لپ تاپ‌های گیمینگ است که طراحی ظاهری و سخت‌افزار قوی مخصوص‌بازی دارند و مقاومت و استحکام خوب، آن‌ها را جزو محصولات بادوام قرار داده است. لپ‌تاپ ایسوس TUF FX506HC-F15-153050 یکی از مدل‌های این سری است که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای به کاربر ارائه می‌کند.
صفحه‌نمایش 15.6 اینچی این لپ تاپ، با نرخ به‌روزرسانی 144 هرتز، تصاویر بسیارروان‌ و شفافی را به نمایش گذاشته و هیچ جزئیاتی را از چشمان تیزبین بیننده‌ پوشیده نخواهد گذاشت. صفحه‌نمایش‌های براق، ضریب کنتراست و شفافیت رنگی بیشتری را به همراه دارند؛ اما تابش نور مستقیم به این نوع نمایشگرها، منجر به بازتاب نور می‌شود که در برخی شرایط می‌تواند بسیار آزاردهنده باشد. اما صفحه‌نمایش‌های مات که برای حل این موضوع ساخته شده‌اند، از پوشش ضدبازتاب نور برخوردار هستند و به موجب آن در شرایط تابش نور مستقیم به نمایشگر، بازتابی صورت نگرفته و محتوای نمایشگر کاملا قابل مشاهده خواهد بود. اگرچه تصویر در صفحه‌نمایش‌های مات به دلیل داشتن پوشش ضدبازتاب نور، تا حدی تیره و مرده به نظر می‌رسد و شادابی تصویر صفحه‌نمایش‌های براق را به همراه ندارد، این نوع از نمایشگر، راه‌حل بسیار خوبی برای برای این مشکل است. این دستگاه به صفحه‌نمایش مات مجهز شده که استفاده از آن را در هر محیطی ممکن می‌سازد.
لپ تاپ‌های گیمینگ به دلیل سخت‌افزار حرفه‌ای، فن‌ و باتری‌ قوی‌شان، معمولا وزن‌های بالایی دارند. لپ ‌تاپ ایسوس TUF FX506HC-F15-153050، وزنی به اندازه‌ی 2.3 کیلوگرم دارد. اگرچه این وزن برای جابه‌جایی و حمل روزانه شاید کمی زیاد به‌نظر برسد؛ برای کسانی که گه‌گاهی نیاز دارند لپ تاپ‌شان را همراه‌شان بیرون ببرند آزاردهنده نخواهد بود. گفتنی است این وزن با در نظر گرفتن سخت‌افزار و بدنه‌ی لپ تاپ عددی منطقی به‌نظر می‌رسد. کیبورد این لپ‌تاپ مجهز به نور پس‌زمینه و دارای صفحه‌کلید عددی است.
در بدنه این دستگاه درگاه‌های HDMI، جک 3.5 میلی‌متری صدا، پورت لن، یک عدد USB 3.2 Type-C و سه عدد درگاه USB 3.2 Type-A به‌کار رفته است که می‌توان گفت تمام نیازهای یک کاربر را برای اتصال به دیگر دستگاه‌ها برطرف می‌کند.

حافظه داخلی
512 گیگابایت
نوع حافظه
SSD
مقدار RAM
8 گیگابایت
نوع حافظه RAM
DDR۴
سازنده پردازنده
Intel
سری پردازنده
Core i5
مدل پردازنده
۱۱۴۰۰H
اندازه صفحه نمایش
۱۵.۶ اینچ
توضیحات صفحه نمایش
۱۵.۶-inch, FHD (۱۹۲۰ x ۱۰۸۰) ۱۶:۹, Anti-glare display, sRGB:۶۲.۵%, Adobe:۴۷.۳۴%, Refresh Rate:۱۴۴Hz, Value IPS-level, Adaptive-Sync, Optimus
ابعاد
۳۶۰x۲۵۰x۲۲ میلی‌متر
وزن
۲.۳ کیلوگرم
پردازنده‌ی گرافیکی
GeForce RTX ۳۰۵۰
سیستم عامل
Windows
نسخه سیستم عامل
Microsoft Windows ۱۱
طبقه‌بندی
مخصوص بازی, کاربری عمومی, کاربری مالتی‌مدیا
Write your review

لپ تاپ 15.6 اینچی ایسوس مدل TUF FX506HC-F15-153050

Write your review