گوشی موبایل شیائومی Redmi A1 Plus دو سیم کارت ظرفیت 32 گیگابایت و رم 2 گیگابایت

(0)
قیمت
<small class="out-stock text-warning">ناموجود</small> /دستگاه
پارت نامبر
گارانتی
انتخاب رنگ :
تعداد
(0 در دسترس)
قیمت کل
  • حافظه داخلی : 32 گیگابایت
  • مقدار RAM : 2 گیگابایت
  • فناوری صفحه‌نمایش : IPS
  • بازه‌ی اندازه صفحه نمایش : ۶.۰ اینچ و بزرگتر
  • تعداد سیم کارت : دو سیم کارت

پارت نامبر

گارانتی

فاکتور نهایی

ارسال سریع

ارسال سریع کالا

پرداخت امن

پرداخت امن بانک ملت

پشتیانی

7 روز هفته 24 ساعت شبانه روز

گارانتی

معتبرترین گارانتی‌های داخلی

مشخصات ردمی A1 Plus از نظر نرم افزار

در حال حاضر ردمی A1 Plus با رابط کاربری MIUI 12 بر پایه‌ی اندروید 12 اجرا می‌شود. درست است که از جدیدترین نرم‌افزار بهره نبرده، اما ظاهراً تا اندروید 13 و MIUI 15 را پشتیبانی خواهد کرد. به طور کل، رابط کاربری شیائومی شخصی‌سازی‌های زیادی به کاربران خود ارائه می‌دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند جلوه دستگاه خود را با تم و ویجت‌های کاربردی زیباتر کنند. همچنین امکان به اشتراک گذاشتن مستقیم برنامه از منو به اپلیکیشن‌های دیگر از امکانات کاربردی دیگر این رابط کاربریست.


مشخصات ردمی A1 پلاس از نظر سخت افزار

درون گوشی ردمی A1 پلاس تراشه 4 هسته‌ای هلیو A22 از برند مدیاتک قرار گرفته که می‌تواند نیاز کاربران از خرید یک گوشی اقتصادی را برطرف سازد. اگر شما قصد خرید یک دستگاه دارید که بتوانید با آن کارهای روزمره خود مانند وب‌گردی، خواندن اخبار، فیلم دیدن، موسیقی گوش دادن و… را انجام دهید و در عین حال هزینه زیادی نیز پرداخت نکنید، ردمی A1 پلاس گزینه بسیار مناسبی برای شماست. گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس در دو نسخه رم 3 و 4 گیگابایتی عرضه شده که اگرچه نسبت به رم‌هایی که در بازار می‌بینیم، چندان زیاد نیست، اما باز هم کاربران خود را ناامید نمی‌کند. حافظه 32 گیگابایتی نسبتاً کافی به‌نظر می‌رسد، با این حال باز هم می‌توانید با استفاده از کارت اس‌دی این مقدار را افزایش دهید.


طراحی گوشی ردمی A1 پلاس

ردمی A1 پلاس در سه رنگ سبز روشن، آبی روشن و مشکی روانه بازار شده که هر سه با ظاهر دستگاه همخوانی دارند، با این حال اگر باز هم این رنگ‌ها سلیقه شما نیستند، می‌توانید از قاب‌های جذابی که در بازار به فروش می‌رسد، بهره ببرید. جنس قاب پشتی و بدنه از پلاستیک مقاوم بوده و در بخش جلو نیز از متریال شیشه‌ای استفاده شده است.

3815.jpg

برای اینکه شرکت سازنده در بخش طراحی این دستگاه نسبت به نسخه بدون پلاس تمایزی ایجاد کند، حسگر اثر انگشت را در بخش پشتی دستگاه تعبیه کرده است. همچنین لازم به ذکرست که برای باز کردن قفل صفحه می‌توانید از شناسایی چهره نیز استفاده کنید. این دستگاه از دو سیم‌کارت و کارت اس‌دی نیز پشتیبانی می‌کند که می‌توانید آن را در اسلات کناری جای دهید.گوشی ردمی A1 Plus از اسپیکر استریو پشتیبانی نمی‌کندکه از یک گوشی اقتصادی انتظاری هم نمی‌توان داشت، اما با این حال باز هم برای تماشای فیلم و شنیدن موسیقی حجم صدای نسبتاً خوبی تولید می‌کند، اگر این حجم صدا برای شما کافی نیست، می‌توانید توسط جک هدفون از هندزفری استفاده کنید، یا اینکه از طریق بلوتوث، هدفون بی‌سیم خود را با دستگاه جفت کنید.


نمایشگر گوشی شیائومی ردمی A1 پلاس

برای ساخت نمایشگر گوشی Xiaomi Redmi A1 Plus از فنآوری مقرون‌به‌صرفه IPS-LCD استفاده شده است. حداکثر روشنایی صفحه‌نمایش به 400 نیت می‌رسد و این یعنی در فضای بیرون و داخلی با نور گوشی مشکلی نخواهید داشت، اما در فضای آفتابی ممکن است کار با صفحه‌نمایش مقداری چالش برانگیز شود.این نمایشگر قادرست حدود 16 میلیون رنگ ارائه دهد که برای این رنج قیمت، مناسب است و هنگام تماشای فیلم شما را از کیفیت خود راضی نگه خواهد داشت. نرخ نوسازی این نمایشگر 6.52 اینچی 60 هرتزست که باعث می‌شود ویدیوها با سرعت نسبتاً روان و خوبی پخش شوند. این نرخ مناسب بازی‌های سنگین نیست که ما هم از این گوشی انتظار عملکردی عالی برای بازی‌های گرافیکی نداریم.


باتری ردمی A1 پلاس

گوشی Redmi A1 Plus توسط یک باتری حجیم 5000 میلی‌آمپر ساعتی تغذیه می‌شود که در استفاده معمولی، ماندگاری شارژ آن می‌تواند به یک روز برسد. اگرچه ردمی A1 Plus از فست شارژ پشتیبانی نمی‌کند، اما ظرفیت باتری سبب می‌شود تا کمتر بخواهید دستگاه را به منبع انرژی وصل کنید.

دوربین ردمی A1 Plus

در ماژول پشتی گوشی +Redmi A1 یک دوربین دوگانه تعبیه شده که لنز اول همان سنسور اصلیست و لنز بعدی سنسور عمق را شامل می‌شود. اگر دوست دارید عکس‌های باکیفیت‌تری بگیرید، توصیه می‌کنیم محیط‌های روشن را برای عکاسی انتخاب کنید تا نویز تصویر کمتر شود. کیفیت دوربین نسبت به رنج قیمت گوشی Redmi A1 Plus نسبتاً قابل قبول است. از قابلیت‌های دوربین می‌توان به بهره بردن از فلش دوگانه نیز اشاره کرد. در بخش فیلم‌برداری با دوربین اصلی می‌توانید با کیفیت 1080p با سرعت 30 فریم بر ثانیه به ضبط کردن فیلم بپردازید.برای گرفتن عکس سلفی و تماس‌های ویدیویی با گوشی ردمی A1 Plus، شما یک لنز 5 مگاپیکسلی در اختیار دارید که از ویژگی Al Beauty بهره می‌برد و این یعنی در مواقع سلفی گرفتن، پوست شما کمی روتوش می‌شود. دوربین سلفی گوشی Xiaomi Redmi A1 Plus قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت 720p را داراست.

حافظه داخلی 32 گیگابایت
مقدار RAM 2 گیگابایت
فناوری صفحه‌نمایش IPS
بازه‌ی اندازه صفحه نمایش ۶.۰ اینچ و بزرگتر
تعداد سیم کارت دو سیم کارت
شبکه های ارتباطی 2G,3G,4G
پشتیبانی از کارت حافظه microSD
دوربین‌های پشت گوشی 2 ماژول دوربین
رزولوشن عکس ۸ مگاپیکسل
توضیحات سیم کارت سایز نانو (۸.۸ × ۱۲.۳ میلی‌متر)
پردازنده‌ی گرافیکی PowerVR GE۸۳۲۰ GPU
درگاه‌های ارتباطی microUSB v۲.۰
دسته بندی اقتصادی
سیستم عامل Android
نسخه سیستم عامل Android ۱۲
ابعاد قاب ۹.۱×۷۶.۸×۱۶۴.۹
حسگر مجهز به حس‌گر اثرانگشت
اقلام همراه دفترچه‌ راهنما شارژر

نظرات کاربران

0 ( 0)
در جهت راهنمایی و خرید راحت تر کاربران نظر خود را راجب به این محصول ثبت کنید
به این محصول امتیاز دهید
هنوز نظری برای این محصول ثبت نشده است.

نظرات و رتبه بندی ها

0 از 5.0
(0 بررسی ها)

محصولات مرتبط

همه دسته بندی ها
تخفیفات ویژه
معامله امروز